niedziela, 7 grudnia 2014

Prolog

-Aktorstwo jest moją pasją. Uwielbiam wczuwać się w nową rolę, zagrać inny charakter i poznać życie od innej strony. To wszystko zawarte jest w mojej pracy. Tak więc, tak. Sadzę, że dobrze wybrałam zawód.
-A czy aktorstwo ma swoją, jakby to powiedzieć, "ciemną stronę"?- zadała kolejne pytanie prowadząca program blondynka o zielonych oczach.
-"Ciemną stronę"?- powtórzyłam pod nosem i wtedy dopadły mnie wspomnienia, których tak bardzo chciałam się pozbyć.
Jego piwne oczy, na które opadała za długa grzywka blond włosów, i ten szeroki uśmiech ukazujący szereg prostych, białych zębów. Taki piękny. I jego niski donośny głos, który tak bardzo kochałam, wymawiający słowa które zapamiętam na zawsze:
"Nie bój się. To tylko ja wisienko."
Moja podświadomość tak głośno krzyczała"Tak!!! Istnieje "ciemna strona" aktorstwa. Tak!!!"
ale z ust wydobyło się jedynie ciche: "Nie"
-Rozumiem. Dziękuję ci za udzielenie mi wywiadu, gdyż była to dla mnie sama przyjemność, w końcu ja również muszę przyznać, że jestem twoją wielką fanką. Proszę państwa- Sakura Haruno!
Powoli schodziłam ze sceny, odprowadzona przez oklaski i piski niektórych fanów.

9 komentarzy:

  1. Prolog za krótki! No ale, ogółem zapowiada się coś fajnego. Pozostaje mi czekać na pierwszy rozdział. Kiedy on będzie? Bo chcę zapisać sobie to w kalendarzu ;)
    Do jedynki,
    Kasumi xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż sama nie wiem, gdyż ostatnio mam dużo na głowie, ale postaram się napisać coś na przerwie świątecznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, prolog może i krótki ale ciekawy i wciągający. Czekam na rozdział.
      P.S. Mamy podobne nicki.. Ja Kimiko Moon, ty Nanami Moon... Może w poprzednim życiu się znałyśmy .. ? Kto to wie...? Zapraszam do mnie, na
      www.opko222.blog.onet.pl

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Hmmm, jestem bardzo ciekawa o czym będzie dokładnie to opowiadanie :)
    Po tym króciutkim prologu nasuwają mi się tylko dwa pytania. Co tam siedzi w twojej głowie i jaką historię nam przedstawisz? ;)
    Czekam na pierwszy rozdział! Weny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry, dobry. ;3 W końcu to wpadłam (wpadnięcie raz na ruski rok na jakiś spis robi swoje. xd). ;3 Może na początku zacznę od złożenia życzeń na święta. Tak więc Wesołych i udanych świąt. ;3
    Praktycznie wszystko co z SasuSaku kocha. Więc to było oczywiste, że tu wpadnę. ;3 Prędzej lub później, ale na bank bym tu zagościła. ;3 To była tylko kwestia czasu. ;3
    Zaciekawiłaś mnie! I to bardzo. ;3 Prolog ma tą swoją tajemniczość. [Gdybym nie weszła na "Blog o..." to bym nie wiedziała czego się spodziewać. Serio! A tak to, to mniej więcej wiem. ;3 ] Jak dla mnie prolog jest idealny, ni za krótki, ni za długi, lecz w sam raz. ;3 Mam nadzieję, że mnie nie zawiedziesz i dalsze rozdziały będą tak samo dobre jak prolog. ;3
    Strasznie jestem ciekawa czo to było z tym Deidara [może był homoseksualny i był z nią tylko po to by to się nie wydało? *myśli*] czo on jej zrobił. Oraz o co chodzi z tą ciemną stroną. A o tym czo będzie z Sasuke już nie wspomnę, bo to oczywiste. ;3
    Pisałaś, że jesteś Yaoistkę, też mam coś w sobie z niej, więc mam nadzieję, że pojawi się niraz jakaś scena yaoistyczna (bądźmy szczre, ja tego chcę. xd) Tak więc zaskocz mnie sowimi pomysłami Yaoistki. :D
    Szablon śliczniutki, lecz na swoje wady. Pisząc komentarz pole na jego pisanie wchodzi mi na kolumnę obok.
    Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. >..<
    Tak więc, Kochana, pisz mi, pisz mi dalsze rozdziały! ;3 Bo ja chcę więcej. ;3
    A żebym nie zapomniała, mogłabyś powiadamiać mnie o nowych notkach na gg : 49755649? Byłabym bardzi wdzięczna. ;3 Od razu chciałabym się Ciebie o czoś wypytać/dowiedzieć się od Ciebie, lecz wolę to poprzez gg. Tak więc, byłabym szczęśliwa, gdybyś się właśnie odezwała do mnie [sama bym to zrobiła, lecz nigdzie ni widzę żadnego kontaktu do Ciebie. >..< ]
    Z niecierpliwieniem wyczekuję dalszych rozdziałów. ;3
    Życzę dużo weny jak i czytelników. ;3
    Pozdrawiam cieplutko. ;33

    Yuiko Miyoshi. ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, prolog bardzo krótki, ale za to treściwy i zachęcający do czytania. Także ja czekam na pierwszy rozdział :D Weny!

    OdpowiedzUsuń